2011. október 22.

2011. október 22-én: Üdvözlet az Olvasóknak!

A csillagos égre néző emberek egyike vagyok. Sokszor puszta szemmel nézek, vagy csak látcsöveket, kisebb csillagászati távcsöveket használok. Lényeg, hogy az ég érdekességeit és szépségeit a saját szememmel lássam. Amit sikerült megpillantanom és átélnem: azt szövegesen rögzítem. A körülményeket, a látványt, az élményt. Ezeket már eddig is igyekeztem közzétenni: levelekben, szakmai folyóiratokban, csillagászati levelezőlistákon, honlapokon. Szerteszét.

A hazai csillagászati fényképezés nagyjainak egyike biztatott 2011. július 2-án: "Mindig örömmel olvasom a beszámolóidat a listákon, nagyon érdekesek és élményszerűek. Bátorítanálak arra, hogy létesíts egy saját blog oldalt, amely alkalmazásával személyesebbek, könnyebben kezelhetőek, idővel visszakereshetőek lennének ezek az értékes anyagok."

Leányom, 2011. október 22-én este nyitott nekem egy blogot. Ő adta ennek a címét is: Égi világom...

A blogot azóta lelkesen használom. Vizuális csillagászati megfigyelési írásaim gyűjteményéhez jó olvasást kívánok!

Keszthelyi Sándor (Pécs)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.